0
phone-icon
(099) 281 66 55 Замовити дзвінок

Joma на Центральноамериканських та Карибських іграх 2023

 5 хвилин

Як тільки почалися XXIV Ігри Центральної Америки та Карибського басейну в Сан-Сальвадорі, на очах у всіх з'явилася мексиканська делегація, взута в кросівки Joma. Це був неймовірний момент, адже Joma також додали до списку своїх клієнтів ще 13 мексиканських федерацій, Домініканський олімпійський комітет та Національну автономну федерацію футболу Гондурасу.


На Центральноамериканських та Карибських іграх 2023 року взуття Joma носили 1058 осіб, вважаючи лише делегацію Мексики. Це були спортсмени, тренери та інші співробітники. Просто фантастична можливість для іспанського бренду продемонструвати свій продукт та технічні характеристики перед міжнародною аудиторією.

Олімпійський комітет Мексики вважається одним із найбільших на Центральноамериканських та Карибських іграх, і вони часто завойовують численні медалі. Цього року Joma вперше стала офіційним постачальником комітету, що є чудовим результатом та означає зростання бренду на цьому ринку. Особливо круто, що обрана для цієї події модель кросівок – R.5000, саме одна з найміфічніших у лінійці високоякісного взуття.

Серед федерацій, що змагаються на XXIV Іграх, є FMAA (Мексиканська федерація легкоатлетичних асоціацій), і вони також носять продукцію Joma. Загалом 12 національних команд ведуть під цим брендом свої змагання з різних дисциплін: шахи, бадмінтон, баскетбол, баскетбол х3, гандбол, хокей, ракетбол, настільний теніс, теніс, стрільба з лука, гвинтівка та пістолет.

А також, серед усіх учасників Центральноамериканських та Карибських ігор 2023 є один особливий мексиканець - Хосе Луїс Доктор Моралес, спонсорований індивідуальний спортсмен Joma. Він сяє своїм власним світлом, щойно завоювавши золото в ходьбі на 20 км. Незважаючи на свій пенсійний вік, він зміг відновитися та довести свою перевагу у спортивній кар'єрі.

Зрештою, варто відзначити, що Joma стала спонсорами Домініканського олімпійського комітету (COD) та Національної автономної футбольної федерації Гондурасу (FENAFUTH) на цьому великому заході. Це підтверджує неперевершений потенціал бренду, який складно порівняти з іншими настільки престижними регіональними змаганнями у світі.

Таким чином, Joma продовжує завойовувати серця спортсменів та вболівальників, доводячи свою якість та стиль на міжнародній арені. І саме завдяки таким партнерствам, бренд стає все більш впізнаваним та популярним у світі спорту.

Коментарі