0₴
Зробити замовленняПопит на кросівки Yeezy перевершив прогнози Adidas
5 хвилин
Adidas несподівано перевершила прогнози з неймовірним попитом на кросівки Yeezy, створені у співпраці з Каньє Вестом та його брендом Yeezy. Розрив партнерства минулого року не вплинув на популярність цих кросівок, і попит на них виявився настільки величезним, що Adidas не змогла задовольнити всі запити.
Коли компанія почала розпродавати залишки колаборації, вона отримала разючі замовлення на 4 мільйони пар кросівок, які приносять понад 508 мільйонів євро (або близько 563 мільйонів доларів). Це доводить незаперечну привабливість Yeezy для широкої аудиторії та її величезну популярність серед шанувальників взуття.
Незважаючи на скандальний розрив з Уестом через його антисемітські висловлювання, споживачі залишаються закоханими в ці кросівки і готові вишиковуватись у кілометрових чергах, щоб придбати нові релізи.
Партнерство між Adidas та Каньє Вестом розпочалося у 2013 році, і з того часу Yeezy стали справжнім хітом. До 2022 року обсяг продажів Yeezy склав дивовижні 1,7 мільярда євро, приносячи компанії операційний прибуток у розмірі 700 мільйонів євро.